Klachten en complimenten
Klacht
Bent u niet tevreden of hebt u een klacht? Heeft u verbeterpunten voor ons? WIJ stelt uw feedback erg op prijs. Heeft u een klacht, dan vragen wij u om deze eerst te bespreken met de medewerkers of het bedrijf waarover u niet tevreden bent. Voelt u zich na dit gesprek niet goed behandeld of blijft u ontevreden, dan wordt bekeken of een vervolg gesprek met een manager of de directeur-bestuurder zinvol is. U kunt uw klacht of feedback via dit formulier klachten bij ons melden. wij zoeken samen met u naar een oplossing. WIJ kan niet garanderen dat de oplossing naar uw volle tevredenheid is. U kunt wel rekenen op een prettige afhandeling van uw klacht. Een goede relatie met onze huurders is voor WIJ belangrijk.
Compliment
Ook als u bepaalde zaken juist als erg prettig ervaart, dan horen wij dat graag. Hiervan kunnen wij leren.
U kunt uw compliment met dit formulier complimenten bij ons melden.
Geschillencommissie, voor als we er samen niet uitkomen
Komen we er echt niet samen uit dan kunt u naar een onafhankelijke commissie toe. Sinds 1 januari 2020 zijn wij aangesloten bij de Geschillencommissie Oost Gelderland. Op de website kunt u lezen wat deze commissie voor u kan betekenen. De Geschillencommissie neemt uw klacht in behandeling als deze binnen de organisatie van WIJ tot aan directieniveau is behandeld.
Klachten over urgentie
Bent u het niet eens met een besluit van de urgentiecommissie dan kunt u schriftelijk binnen 6 weken na het besluit, een bezwaarschrift indienen. U kunt dit richten aan: Gemeente Arnhem, Cluster intern advies, ter attentie van het secretariaat van de Algemene bezwaarschriftencommissie, Postbus 9029,
6800 EL te Arnhem.