Klachten en complimenten
Klacht
Bent u niet tevreden of hebt u een klacht? Heeft u verbeterpunten voor ons? WIJ stelt uw feedback erg op prijs. Heeft u een klacht, dan vragen wij u om deze eerst te bespreken met de medewerkers of het bedrijf waarover u niet tevreden bent. Voelt u zich na dit gesprek niet goed behandeld of blijft u ontevreden, dan wordt bekeken of een vervolg gesprek met een manager of de directeur-bestuurder zinvol is. U kunt uw klacht of feedback via dit formulier klachten bij ons melden. wij zoeken samen met u naar een oplossing. WIJ kan niet garanderen dat de oplossing naar uw volle tevredenheid is. U kunt wel rekenen op een prettige afhandeling van uw klacht. Een goede relatie met onze huurders is voor WIJ belangrijk.
Compliment
Ook als u bepaalde zaken juist als erg prettig ervaart, dan horen wij dat graag. Hiervan kunnen wij leren.
U kunt uw compliment met dit formulier complimenten bij ons melden.
Geschillencommissie, voor als we er samen niet uitkomen
Komen we er echt niet samen uit dan kunt u naar een onafhankelijke commissie toe. Sinds 1 januari 2020 zijn wij aangesloten bij de Geschillencommissie Oost Gelderland. Op de website kunt u lezen wat deze commissie voor u kan betekenen. De Geschillencommissie neemt uw klacht in behandeling als deze binnen de organisatie van WIJ tot aan directieniveau is behandeld.
Klachten over urgentie
Bent u het niet eens met een besluit van de urgentiecommissie dan kunt u schriftelijk binnen 6 weken na het besluit, een bezwaarschrift indienen. U kunt dit richten aan: Gemeente Arnhem, Cluster intern advies, ter attentie van het secretariaat van de Algemene bezwaarschriftencommissie, Postbus 9029,
6800 EL te Arnhem.
Klachten over naleving Governancecode Woningcorporaties
Woonservice IJsselland onderschrijft de uitgangspunten van de Governancecode Woningcorporaties. Hierin zijn waarden, normen en regels vastgelegd waar woningcorporaties zich aan moeten houden.
Iedereen die daarbij een redelijk belang heeft kan bij de Commissie Governancecode Woningcorporaties een klacht indienen over de manier waarop een woningcorporatie de Governancecode Woningcorporaties heeft nageleefd.
Het reglement van de Commissie Governancecode Woningcorporaties is te vinden op de websites van Aedes en de VTW: